Saturday, October 10, 2009

Sa akong pagpanimpalad.... sa unang trabaho...


UNANG YUGTO SA DAKONG BUGNO….


…karon sa akong nahimutangan…

Ania na usab ako, nanimpad sa dapit nga halayu.
Singapore kuno ang ngalan sa nasud nga nahimutangan ko.
Niining maong dapit naningkamot sa hingpit
Wa panumbalinga ang mga pag-antos ug kapait.

Akong giatubang ang dakong kalahian
Sa mga batasan sa akong mga kauban
Maglisod akog sabot sa ilang pinulungan
Apan akong gihunahuna ang tanan aron lang ako mahimutang.

Kakapoy sa lawas akong gidala-dala
Ang importante sa akoa ang maka kwarta
Bisan kadaghan sa samad naangkon ko na
Apan akong giagwanta kay lagi ang makasapi ang akong tinguha.

Sa akong pagpanimpad niining maong dapit
Kaisog ug pagsalig sa Ginoo maoy akong gibitbit
Bisag unsa pa man ang akong maagian niining maong dapit
Di ko igsapayan kay sya ang nagbantay kanako sa hingpit.

Sa akong pagbaktas sa dalan kada adlaw
Akong matagamtam ang tumang kamingaw
Sa dapit nga akong natawhan akong mahinumduman
Ang mga buluhaton ko sa akong gi trabahoan

Usahay mubati ako ug kalooy sa kaugalingon ko
Niining maong trabaho dili gayod ako insakto
Giyatakan ang dakong grado nga nakab-ot ko
Bugti sa dako kuno nga sweldo nga maangkon ko

Apan panudlanan ko karon sama ra man ghapon
Bisan unsaon ko pa ug tigum sa kwarta nga akong naangkon
Di gihapon kabayran ang mga kamingaw ug kakapoy
Nga akong gipas-an aron makab-ot akong pangandoy

Sa matag karon ug unya mibati ako ug kalaay
Kay lagi ang mahimo trabaho ra ug balay
Walay laing kapaingnan aron usahay malingaw
Niining maong dapit sa kalaay di makapahungaw

Apan dili pa ulahi ang tanan kay ako tawo lamang
Ug unsa man kini karon nga akong nahiaguman
Isipon ko kini nga usa ka bugno sa akong padulngan
Aron ako makapangandam sa mas dako pa nga pagsulay sa kalibutan…

No comments:

Post a Comment