Thursday, April 16, 2009

"Ambot lang sa langaw"

(kinutlo sa usa ka obserbasyon sa mga managtiayon nga sa ka saputon na ulipon).....

Wala gayod ako makasabot sa gipakita mong pag sapot-sapot
Ang dagway mo nga anindot karon wala nay sama ka maot
Unsa man diay ang kasaypanan ko nga nasuko ka man kanako
Aduna ba ako'y nahimong kasaypanan nga ako imo mang mug-utan?

Hahay! pagkawala mo gayo'y buot
Gipakatawo ka man gud nga mabaw ug lubot
Ambot lang sa langaw kon unsaon ko ikaw paglingaw
Aron ang gubot mo nga huna-huna mahimong tin-aw

Gibuhat ko na ang tanan, gikan sa dila padulong sa tiilan
Gigasto ko na ang tanan, hasta ang akong kuan sa kinailadman
Aron lang mapamatuod kanimo nga ako walay gihimong milagro
 Ug ang imong kabuang bunga ra sa imong pagkaluoran..

Unsa may gusto mo nga buhaton ko? aron mutingog ka kanako..
Sawmon ko ba ang kinalawman nga lawod?
Ug pugngan ko ang makusog nga paghampas sa balod?
O tungason ko ang hilabihang kataas nga bukid sa "Mt. Everest"
Aron ipakita kanimo ang akong pagka "Herculis"

Tug-ani ako saputon ko nga pinalangga ang angay ko nga ipakita
Kay karon dayon akong buhaton para lang mawagtang imong pagka saputon
Ambot lang lagi sa langaw nganong ingon ana ka man ka amaw
Maypa ikaw mamatay aron sa minteryo ikaw mupahulay "tibway"....

No comments:

Post a Comment